God middag!

Här hemma är vi mitt uppe i städ inför nyårsafton. Det brukar bli riktigt fint, mitt rum har sett ut som ett bombnedslag då jag bor i en resväska men nu är det riktigt fint igen. Hehe Jag ska se till att få det mesta gjort nu i helgen då jag kommer att sminka ett par st på måndag. Det var länge sen nu och jag tycker det ska bli kul, oturligt nog tänkte jag inte på nyårssminkningarna när jag packade så jag har massa smink kvar på Öland. Aja det blir nog bra i vilket fall. 
 
I kväll ska vi till min mammas brors familj för att äta och köra paketleken, det ska bli jättemysigt. Om vi hinner ska vi åka pulka en sväng nu i eftermiddag (fick en i julklapp haha). 
Hoppas ni får en bra dag!
 
ett litet smakprov från gårdagens fotografering med Jennie (www.jenniek.blogg.se). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback