Alla bäckar små.

För alla er som vill göra en god gärning. 
Ni som har följt min blogg länge vet att jag 2010 åkte på en turné med musikprofilen och 12 st kenyaner för att samla in pengar till Åtvidabergs Kenyaförening. Pengarna går oavkortat till att hjälpa våra vänner i Kenya, bygga en ny skola och för att ta upp nya barn från slummen. Att vara medlem innebär att du endast betalar 100 kr om året (skolungdomar 50 kr). 100 kr är ingenting för oss här i Sverige, men för dem är det mycket. Snälla ge ditt bidrag, det är inte ens 10 kr varje månad. 
 
För er som känner att ni vill göra ännu mer kan ni bli månadsgivare eller bara skänka annan frivillig summa. För information om hur man blir medlem eller bankgironummer hör av er till mig! 
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något
 
en bild på Peter som jag fortfarande har kontakt med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback