Stick to the stuff you know.

Jag är helt slutkörd efter den första nästan riktiga dagen här på musikteatern. Vi började morgonen med ett riktigt jobbigt men sjukt roligt fyspass. Det var ansträngande både fysiskt och psykist så vi var alla helt genomsvett efterår. Efter det blev det den första teaterlektionen och det var ändå ganska kul. Det enda soom är jobbigt är att jag blir så fruktansvärt nervös, men jag hoppas att det ger med sig med tiden..
På eftermiddagen var vi på utflykt med klassen. Vi besökta allvaret, en jättemysig liten affär där jag köpte en sjukt fin kjol och en fin mugg och sen var vi och badade. Klassen verkar vara hur go som helst!
Nu ska jag skypa lite med nissarna där hemma sen sova. I morgon blir det 2 danspass och 1 teaterpass. Wiie!
en av bilderna jag tog, orkar inte att föra över alla nu ^^
Nattinattipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback