New skirt.

Jazzlektionen var sjukt rolig!! Längtar till morgondagens danspass redan nu. Efter dansen blev det gofika, fruktsallad, ekologisk glass och hemmagjorda marränger. Jag kan säga att kökspersonalen går in helhjärtat i sitt jobb här, maten är sjukt god verkligen!
Kl 17 blir det grillbufé och jag har hört på ryktesvägen att den brukar vara sjukligt god. Hihi Just nu sitter jag och målar naglarna, om jag hinner ska jag slänga på lite kaviarnagellack. ;) Men nagellacket verkar inte vilja torka..
Aja puss och kram till er allihopa!
Jag köpte en sjukligt fin kjol igår, matchar den med en lite tuffare topp för att inte bli för gullig!



Kommentarer
Postat av: mamma

Den är alldeles junderbar junderbar ;)

2012-08-23 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback