Once upon a time there was a table..

Okej resten av månaden blir det att leva på vatten och bröd för mig. Jag vet inte hur mycket pengar jag har spenderat den här månaden, men vissa veckor är värre än andra och då behöver man ibland tröstshoppa lite.. Sen så har jag som vanligt bara köpt bra och fina saker som jag behöver.

Igår gick jag in på en inredningsaffär "Handplockat" som jag inte varit på förut, tänk er unnerstagårdstilen gammaldags och allt typ i vitt så förstår ni hur allt såg ut där inne. Då fick jag syn på det, ett underbart fint sagolikt sminkbord. Inte nog med det, det var halva priset på det. Ordinariepris var 2600, så jag fick ändå betala 1300 för det men hallå!!?? Hur många gånger har jag inte sucktat efter alla otroligt fina möbler på Unnerstagård som kostar runt typ 3000?? En sån här chans får man bara inte missa!

Så det blev mitt!!!


Åhhh jag älskar mitt sminkbord och jag och mamma fick ihop det helt själva efter lite om och men.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback