Man kan aldrig ha för många bikinis..

Seriöst, jag anklagade Jennie i lördags för att köpa bikinis hela tiden och sen när jag kom hem så upptäckte jag att jag är precis likadan! Haha jag köper nog i genomsnitt 3-4 bikinis per säsong och här är 2 st som jag redan köpt på mig inför sommaren!


överdelen är från bikbok och kostade runt 129 kr helt underbart fin och jag har en likadan i vitt som jag köpte förra året. underdelen är från hm och jag hittade den på rea så de kostade bara 10 kr!!! fynd tack vare Jennie!!


den här bikinin fick jag hem i brevlådan för någon vecka sen och är från style by tyra, priset är runt 349 tror jag.. jag har blivit helt kär i USAmönstret och klickade hem den så fort de fyllt på storlekarna!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Idag har jag köpt en baddräkt, vem hade anat det? Haha. Alltså vi är ju tokiga i badkläder xD

2012-04-03 @ 20:28:49
URL: http://jenniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback