Jag ska jaga bort demonerna.

Gud vad skönt det var med en promenad, det var precis vad jag behövde. Nu måste jag verkligen börja prioritera in dem på allvar, tänka på mig själv i första hand!
Rumpnissarna har iaf landat och det märks på mitt humör som alltid blir på topp när Anton kommer hem. Sen märks det för att maten tar slut typ direkt också.. Haha äta kan de iaf grabbarna ;)

Nu ska jag faktiskt strax lägga mig, det har varit en lång dag och i morgon en lika lång igen.. Så nattinatti allihopa. Talk to you tomorrow!


en till ny tröja som jag köpte i helgen, den är från Gina och kostade 249 (eller var det 299?? minns inte). det synd inte riktigt hur tröjan ser ut på bilden men dt är ett svart tíght linne och sen ett genomskinligt tyg över.. kommer säkert bättre bilder från någon fest så småningom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback