Im so happy Im so glad.. that I've got you!

Jaha idag hade jag min premiärcykeltur för i år, i spöregn. Det hade ju kunnat bli bättre men jag har saknat cykeln. Så fort det blir ordentligt varmt på morgonen så ska jag börja cykla till jobbet varje dag!

Iaf jag känner också att jag måste skriva att jag har verkligen världshistoriens bästa vänner och familj. Jag har blivit så pepprad med fina sms och telefonsamtal att tårarna nästan börjat rinna på mig (och det krävs mycket innan jag släpper på tårkanalerna). Vännerna är något som man ska ha livet igenom och därför är jag så otroligt glad att jag lyckats samla på mig alla de här underbara människorna. För vi är inga periodare, vi är vänner som har hållt ihop i vått och torrt i många många år. Jag har sagt det förr och kommer att säga det igen...

Jag älskar er!!!! ♥


puss på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback