Fina minnen!

Wooohoo torsdagen är här, jag älskar torsdagar!!!! Jag vet att jag alltid tjatar om det varje torsdag men de är underbara. Idag har jag gjort en make up på Jennie (skulle gjort tutorial men ja mitt pucko glömde fota..), men ni får se bilder på resultatet ikväll.

Nu kommer snart familjen Saanum över för lite skitsnack, senare kommer tjejerna som vanligt! Wiiie


seriöst, jag satt och tittade på klipp från min 20-års fest och HERREGUD jag kunde inte sluta och le och tack vare det så är jag på hysteriskt skratthumör nu. Åh den kvällen kan lätt räknas till en av de bästa i mitt liv. Alla fina människor som var där för min skull, alla fina uppträdanden folk lagt ner tid på för just mig, alla människor som hjälpte mig och ställde upp med planering och alla runt omkring och bara sällskapet.

Tack igen till alla jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback