well I don't know if I believe that's true

Nu är min arbetsdag äntligen slut fast trots att den varit typ 10 timmar lång så har den ändå gått fort och det har varit roligt! I morse så gjorde jag idag dagens tabbe, jag åkte till Grebo med 06.48 bussen fast jag inte ens jobbade där. Jag hade kollat fel på schemat och började egentligen inte förrän kl 13 på frita här i Åtvida. Gissa om jag blev förbannad på mig själv då? Som tur var så behövde de ändå vikarie på en avdelning så jag fick jobba där hela förmiddagen, med andra ord så tjänade jag på att kolla fel på schemat men ändå!

Jag ska strax lägga upp lite bilder här, vi får se hur mycket jag hinner för jag ska på konsert med Hanna och Johanna kl 19. Vår sångpedagog är det som har konsert här så det ska blir kul! :)


honeyponey och jag på bio igår, smurfarna var en sån där lättsam, gullig film som man behöver ibland. en typisk disney film som aldrig kan bli fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback