Give me money and I'll fly to Rio

Zumban var lika rolig idag, om än inte riktigt lika jobbig då vi hade annan ledare. Kvällen spenderades som sagt hos Honeyponey i soffan med glass, frukt och smält choklad framför filmen Rio. Filmen var riktigt rolig och söt och tilltugget var så sjukt gott, speciellt chokladen men nu mår jag jätteilla. Jag är inte van att äta sånt där längre.. :(

Nu ska jag lägga mig och sussa, jobbar 08.30-17.30 i morgon.. Och när jag kommer hem så är ANTON EMIL HALLBERG HEMMA! Ahh jag har längtat ihjäl mig efter den här dagen, helgen är fullspäckad med en massa roliga saker och alla med Anton. Hihi jag ska krama ihjäl honom i morgon, kanske gråta en skvätt också!

Nattinattipuss mina vänner!


hihi söta fåglar fanns det många av i filmen iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback