One piece ♥ Emma

Gårdagen var en bra dag även fast den inte blev riktigt som jag tänkt mig.
Efter att jag sminkat om mig blev det en kort promenad förbi kopparvallen med mamma och Annica, sen drog vi hem till Annica för att fixa med några saker i ett par timmar. Vid halv 9 tiden kom Jennie och Honeyponey hit och vi hade filmmys med mamma. Åh jag är verkligen så glad över att jag har så underbara kompisar som jag är, jag är lyckligt lottad!

Idag ska jag fixa lite här hemma, bland annat städa mitt rum, fixa lite i garderoben, kolla efter halloweenkostym på vinden och vid kl 16 så har jag ett sminkjobb. :)
Förresten glöm inte att höra av er i tid om halloweensminkning, antingen kommenterar ni här, skickar ett mejl [email protected] eller smsar. Jag har nämligen bara 2 sminkingar nu så jag har tid för flera!


söndagsmys i one piece? ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback