Jag kan inte påstå att jag har saknat Sverige men kompisarna har jag allt hunnit med att sakna.

Sådär nu är jag hemma, jag är lite trött, väldigt hungrig och sällskapssjuk. Vi får se hur många jag hinner träffa ikväll. Resan har varit helt underbar, helt hysterisk rolig, jag vet inte ens hur jag ska kunna skriva för att få er förstå hur bra vi har haft det. Den enda besvikelsen har varit alkoholen (drinkarna var sjukt äckliga) och att jag inte blev så brun som jag hade velat. Det var ju så sjukt varmt i solen att vi knappt kunde ligga där, det var bara Jennie som faktiskt inte lade sig i skuggan en enda gång!

Nu ska jag packa upp lite smått och stoppa i mig något att äta.
Hoppas att ni har haft det bra medans jag varit och hälsat på i paradiset. HIhi


riktigt såhär blek är jag dock inte men jag orkar inte ändra inställningarna på kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback