jag har verkligen saknat min fina vän!

Åhhhhhhh vad jag har saknat Petra. Världens bästa finaste Petra. Vi drack te och pratade och pratade och vänta vi hm.. pratade lite också! Det är roligt att fast man inte har träffats på flera veckor så känns det som att det inte var alls länge sen vi sågs när vi väl träffades idag. Men så är det alltid och det är bra för det visar att man är bra kompisar och att man inte växt ifrån varandra!

Nu ska jag slänga hop några tidsinställda inlägg med egobilder på mig själv från fotograferingen med Lina som kommer att komma upp här nästa vecka när jag är i Egypten och lever livet!
Nattinattipuss mina vänner.


hur svårt kan det vara att hitta en bild på Petra och mig? väldigt tydligen, det tog mig en kvart att hitta den här!

Kommentarer
Postat av: Petra

Älskade Emma! <3 Vi får ha en photoshoot någon gång så vi får ett gäng bilder på oss tillsammans! Puss på dig min fina, vad jag har saknat dig! <3

2011-10-06 @ 23:50:33
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback