Dag 8 i Egypten

Och så kom vi till sista dagen som alltid kändes så långt borta, så avlägsen, tills det var dags.
Vi utnyttjade vår sista förmiddag med att gå upp klockan 6 på morgonen och ha en liten photoshoot. Bilderna ska Jennie redigera så vi får se om jag har lagt upp dem nu när ni läser det här (jag gjorde alla Egypten inlägg i tisdags förra veckan). Klockan 18.30 landade vi i Sverige och va 20.00 i Märsta hemma hos Anton.

Vilken fantastisk resa vi har gjort och med 3 av de bästa personerna i hela universum. Och även om resan har varit fantastisk så är inte Egypten ett land som jag kommer resa tillbaka till. Jag har sett det jag vill se helt enkelt, pyramiderna lockar mig inte speciellt mycket och förutom det och korallreven som vi har sett så finns det inte mycket mer intressant än öken att se. Plus att jag rekommenderar att ni färgar håret mörkt om ni åker dit. Haha

Tack Anton, Jennie och Hanna var en helt fantastisk vecka, jag älskar er!

tack för upplysningen! haha



förhandsvingsning.


förhandsvisning


förhandsvnisning


på något sätt hamnade vi på bussen som tog oss till flygplatsen.


och på något sätt så satte vi oss på planet hem till Sverige.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback