Dag 4 i Egypten

Frukosten var nog den bästa av de 3 måltider som vi åt. Vi fick nystekta pannkakor, omelett och såklart en helt vanlig frukostbuffé och det bästa av allt, juicerna! De hade verkligen de bästa juicerna ever, ananas och äpple var mina favoriter!


























Hanna och jag gjorde en hennatatuering på handleden "EGYPT 2011"


sen bestämde vi oss för att ligga och sola nakna.. hehe eller inte!




de hade en sjukt söt kamel på hotellet som man fick rida på om man ville.


när vi var ute och handlade skulle de försöka få att köpa ALLT, t.ex. så svepte de in anton i den här. haha




haha för känsliga tittare så kan jag berätta att bilderna är fake.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sista bilden - jag har nog aldrig varit fulare XD

2011-10-22 @ 19:52:11
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback