Paljetter is thaaa shiit

Vilken slappis dag det här blev, men det är jag värd efter gårdagens fiasko och bara 4,5 timmars sömn. Jag var nämligen inne på behandling i morse igen så det vara bara att dra sig upp ur den mjuka, sköna, varma sängen.
Så nu har jag tittat på typ 1000 avsnitt med bumbibjörnarna, hittat klänningen som jag ska beställa hem tills min 20-års fest och även skorna. Wooohoo om man säger såhär så kommer det att glittra om mig den kvällen! :D

Dock mejlade jag nyss Nelly.com och frågade om de visste när de fick in vår klänning men tyvärr visste de inte, jag hoppas verkligen det blir snart för jag vill ha den där klänningen! Mn skorna kommer hem till mig om 7-14 dagar, ahhh längtar!


jag skulle inte ha något emot att ha den här klänningen heller men jag tänker göra det enkelt för mig och ha bara en klänning på mig under kvällen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback