hej sängen

Woohoo pappa hittade kabeln, seriöst jag höll på att slå sönder något förut för jag blev så irriterad men jag hittade inget som jag kände att jag klarade mig utan så jag struntade i det. Haha nevars men arg blev jag.
Kvällen har iaf bestått av en massa karaoke trots att jag är förkyld, sen har jag pratat med Anton i telefon i nästan en timma. Wiiie jag får ju träffa han i morgon när vi drar till Stockholm, det kommer bli så grymt kul. På tal om det, jag måste ju kolla vad jag ska ha på mig i morgon åååååååå vad jobbigt!

Men nu ska jag sussa så jag är pigg och glad i morgon. Jag har suttit och fixat med alla Halloween och sminkbilder så det är bara för mig att ladda upp dem på torsdag. Så vi hörs i morgon innan vi åker.
Nattinattipuss!


ännu en sneakpeak från i lördags, bloody mary och mike tror jag, hehe!

Kommentarer
Postat av: Mike

Ja det är jag ^^

2011-11-02 @ 00:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback