Kalmarreunion 4.

Tänka sig att en vecka i Kalmar har lett till ca 2 träffar om året med de här underbara människorna. Åh helgen har varit helt underbar med en massa skratt, mys och för mig och Johanna även lite äventyr i Linköping.
Det känns mindre och mindra sorgligt att säga hej då till mina fina vänner då jag nu verkligen är helt säker på att vi kommer att ses igen, det är inget snack om saken.

Fredagen bestod av mys hemma hos Petra, sen sov vi alla 4 i hennes bäddsoffa tills det blev för varmt och jag hamnade på en madrass på golvet. Hihi
Lördagen spenderade jag också lite hos Danne som fyllde 20 år, stort grattis till min älskling. Men även med musikalmupparna ute hos Anna där vi gick på promenad för att titta på kossorna och bara vara ute i naturen.
På kvällen hängde Johanna med in till Linköping där vi firade Danne.
söndagen drog vi oss iväg till solkanonen eftersom Kicki var lite nyfiken som inte var med på vår senaste träff i Åtvid och efter promenixen åkte vi hem till mig för att fika lite och för att visa vårt pygmehus.

Nu idag känns det konstigt att alla är så långt borta igen när de var så nära igår. Men vi ses snart igen!


Kicki och Anna på resecentrum taggade inför helgen


Petra är bara för sexig


mys i soffan/sängen


hos Anna på landet




halsebo - det är grejer ni


`de här stjärnorna som väntade på Johanna och mig hela natten lång


Petra impulsslängde sig i löven på vägen till solkanon vilket resulterade i en väldigt fin höstig bild


jag och Kristina sjöng kärleksduetten "en helt ny värld" tillsammans på musikbåten. hihi


här har vi vår officiella kalmarreunionpose. dock är inte anna med här men vi får helt enkelt tänka in hennes fot i bilden.

Tack alla för en superrolig, mysig, galen och trevlig helg. Bilderna har jag tagit från www.fogelholm.blogg.se och de är också redigerade och de flesta tagna av duktiga Petra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback