I smell like bubblegum!

Sicken mysig dag vi har haft på jobbet! Eftersom det både är lov och fredag så var vi sjukt liter barn så jag har mest suttit i soffan, läst sagor och myst med barnen. Hihi Nu har jag målat naglarna med ett av nagellacken som jag köpte igår, jag valde det turkosa och vänta ni har inte hört det bästa än.. Det speciella med de här nagellacken är att de luktar gott. Mitt turkosa luktar bubbelgum, helt underbart och mitt rosa jordgubb.Slå det ni ;)


nice huh? det enda dåliga är väl kanske att de inte täcker jättebra så jag har målat 3 lager nu, men det är det värt för att få lukta bubbelgum om naglarna.. ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

dem luktade jättegött ;)<33

2011-11-04 @ 16:36:09
URL: http://sotispandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback