i just can't get enought

Okej mina vänner, idag har jag jobbat heldag och tog en 30-minuters promenad i rask takt hem och vid 18 kom Lovi och Honeyponey hit för att öva öva öva. De åkte hem för ungefär en halvtimma sen och nu sitter jag och mamma och titta på den danska kriminalserien den som dräper, grymt bra för er som inte sett den!

Imorgon är jag ledig så då tänker jag ta med mig Hanna och Lovi till stan för att hämta musikutrustningen och gå några ärenden på stan. Dock så har jag härmed shoppingförbud för jag har gjort av med sanslöst mycket pengar den här månaden.. Aja det jag skulle komma till var att jag ska göra en make up i morgon för det var väldigt länge sen nu. :)





jag tror det blir något glittrig.. ;)


Kommentarer
Postat av: Elli

Du sminkar så jäkla fint ! :)

2011-11-21 @ 23:20:43
URL: http://elliiliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback