What a night

Vi har haft Danne och grannarna på besök hela kvällen. Vi har bla kollat så vi får ihop utrustningen tills i morgon, jag har plockat Jennie och Annelies ögonbryn (haha jag har plockat 6 olika bryn på mindre än en vecka), vi har grillat och Danne, Anton och jag avslutade kvällen med Black Swan och choklad.
Hur snygg är inte Natalie Portman i slutscenerna? Okej i hela filmen men hennes make uper är så sjukt fina i slutet!

I morgon har jag fullt upp, på förmidagen har jag 2 balsminkningar, sen sångjobb, sen kolla bal. På kvällen blir det mys hos honeyponey!


the white swan


the black swan

Ps. Är det inte någon som tycker att hos är väldigt lik miss Elisabeth Swan/Keira Knightley? ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, vet du vad? =)

I Star Wars episod 1 så spelar Nathalie Portman drottning, och hon har en dubbelgångare som spelas av Keira Knightley! Så när de var sminkade likadant kunde inte ens deras mammor se skillnad på dem!

2011-05-21 @ 08:08:30
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback