Tut tut här kommer Emma!

Nu börjar det bli riktigt roligt att köra bil, man kan släppa blicken från vägen någon sekund utan att riskera att köra i diket och man kan ha radion på och nynna med utan att mamma får panik, jag kan prata med de andra i bilen utan att glömma bort hur man kör bil. Med andra ord så går det framåt.. ;) Nu vill jag åka till stan och köra varje dag.. hehe

Innan vi åkte och hälsade på morfar var vi och köpte en massa blommor till mormors grav, hon skulle ha fyllt år idag. Vi tänker på dig ♥ Det var iaf kul att få träffa morfar, även fast jag hatar sjukhus. Det kryper i hela kroppen på mig bara jag går in. Usch stackars morfar som får sova där.


grattis världens bästa mamma på mors dag ♥


vi köpte glass


världens bästa morfar ♥

Datorn verkar må bra nu igen tack och lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback