Små saker, små fina ord som lyser upp hela dagen!

Ibland när man blir lite lullig så brukar man kunna bli känslosam eller iaf mån om att berätta för sina nära och kära att man älskar dem. Danne har en benägenhet av att berätta det och säga att det är inte bara för att han har druckit lite utan för att han menar det. Någon gång sa han att han skulle ringa dagen efter och säga det igen för att han skulle visa det (det hade han inte behövt jag trodde ju honom.. hihi).
Iaf idag fick jag ett telefonsamtal av Danne där han sa "hej, jag skulle bara säga att jag tycker du är skitsnygg och att jag älskar dig". Aw det var så man fick en tår i ögat! Jag har världens finaste kompiskusin. ♥
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt för dig Emma <3

2011-05-23 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback