Sista omgången bilder från Dominikano!

I natt drömde jag att vi åkte tillbaka till Dominikanska republiken, om tur var så är det verkligen sommarväder ute idag så jag ska lägga mig och sola i bikini på baksidan. Men det är inte bara vädret jag saknar, utan det är en annan saknad som ligger och gnagger och skaver. Kommer saker och ting någonsin bli bra igen? Går det att reparera det som gick sönder? Jag trodde det först, men jag gav upp hoppet för länge sen.

Bara för det får ni sista omgången bilder från vårt paradis.






här ramlar patrasket




sista kvällen.. :(


sista glassen




arselpaddan






martin och bästisen


sen sa vi hej då till Dominikanska republiken.

Det enda som jag ångrar med resan är att vi inte tog mer kort, bilderna gör inte resan rättvisa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VAD BRUN JAG VAR!!!!!!

KOLLA PÅ arselpaddanbilden! :O

2011-05-31 @ 23:14:25
Postat av: Anton Hallberg

FAN VAD BRUN JAG VAR!!!!!!

KOLLA PÅ arselpaddanbilden! :O

2011-05-31 @ 23:14:47
URL: http://www.antonhallberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback