Omg, Im shaking

Seriöst, min kondition har inte varit såhär dålig på flera år. Att gymma är inte alls samma sak som att gå eller springa. Man använder kroppen på ett helt annat sätt. Nu ikväll har jag sprungit med Anton för första gång på typ 2 år och hjälp vad jag har tappat konditionen.. Men Anton ska bli min personliga springcoatch så jag får tillbaka konditionen jag en gång hade.

Direkt efter jobbet åkte jag, Lovi och Anton till stan för att lämna musikutrustning och besöka Åhlens och Make up store (jag fick med mig ett läppstift och ett puder). Vi hälsade även på Bosse, det är ett måste när man är i stan.. ;) Direkt när vi kom hem blev det sångträning och även lite dansträning. Det är så sjukt kul att sjunga alltså, sångträningarna är något som jag längtar efter redan när de tagit slut. Hihi


me as a bridemade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback