Fredagen är välkommen!

Ja att ta sig ur sängen är alltid för mig en utmaning innan klockan är 9. Vissa dagar är svårare än andra och vi kan väl säga såhär att idag var en svår dag och att kl ringde på 05.45 säger väl sig självt. Så idag är jag lite slapp med otvättat hår i en hästsvans. Timmarna gick iaf fort på jobbet då jag jobbade de allra bästa timmarna, de timmarna då tiden går så fort för det är så mykt att göra hela tiden

När jag kom hem och regnet bara öste ner så såg jag min chans, jag tog med mig mina böcker och bänkade mig i sängen i typ 3,5 timma för att läsa ca 200 sidor.. Hehe har jag någonsin nämnt att jag började läsa världens bästa bokserie för några månader sen? ;) börjar jag bli tjatig?

Nu ska vi till grannarna för att grilla, mums!


bara för det så blev det en egobild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback