Finally more Dominikanopictures!

Ja det är väl på tiden att ni får lite fler bilder från Dominikanska Republiken. Idag är det exakt 8 veckor sen vi åkte hem. 8 veckor, 2 månader. Nu känns allt som en underbar dröm, som att det knappt har hänt. Vissa saker var så bra där nere.














sen kom Dan och ville vara med


här börjar man ana att Lovi har onda avsikter..


som ni ser här på Dan så smäller Lovi till honom på hans brända näsa... HAHAHHAA


men de blev sams igen!


och det firade vi med mat och cola


fast de här firade med cigarr och bananmama


HAHA Eddie i en tjusig peruk ;)


stranden en molning morgon


bankomaten som gillade Lovis kort så mycket att den bestämde sig för att behålla det.. hon kunde dock hämta ut det morgonen efter.. ;) hehe


ibland åt vi på resturang för att prova på något annat än vår buffe


hhahahah xD


Anton steker






vissa brände sig mer än andra och fick ta till försiktighetsåtgårder... (kolla axlarna)


och om försäljarna blev för jobbiga så bar Martin bort dem.. ;)


skip-bo är bäst




volleyboll var nice det med


åh vad jag saknar det här!






antonio and me


en otäck dörr som alltid envisades med att stå öppen när vi gick förbi den!

Jag har fler bilder som kommer komma upp här när jag hittar tiden. Åh vad jag saknar att ligga på stranden och njuta av sol, bad och värme. I höst blir det defenitivt en resa för min del!

Kommentarer
Postat av: elin

tack love ! du är den vackraste :)

2011-05-12 @ 16:09:43
URL: http://elinsaanum.blogg.se/
Postat av: Lovi

Ah fy vad underbart! :)

2011-05-12 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback