Andas, ingen panik.

Just nu känns det som att min värld håller på att gå under. Det är en pusselbit som fattas eller 2 faktiskt. Idag hände det något på bussen hem från jobbet. Jag satt och läste och helt plötsligt så tog sidorna slut och hur gärna jag än hade velat åka ner till bibliotket och lånat del 24 & 25 så går inte det för de kommer inte ut förrän i januari och mars 2012. Jag var tvungen att mejla till bokförlaget så fort jag kom hem, hur sjutton ska jag kunna klara mig tills dess? NI FATTAR INTE HUR SPÄNNANDE DET VAR I SLUTET! Men jag har gjort det förr, t.ex med Harry Potter och Twilight och jag klarade det då och ska nog göra det nu med.
Skillnaden är bara att jag läst minst 1 timma (egentligen oftast 2-3timmar) om dagen sen i början av januari, de här böckerna hör nu till min vardag. Sen att veta att boken som kommer ta upp min tid framöver är körkortsteoriboken känns inte jättelockande.. :o

Dagens i-lansproblem? Hm mjaa mjoo jaa okej då, kalla mig larvig men hur skönt är det inte att glida in i en låtsas värld som är så mykt mer spännande, kärleksfull, hemsk och magisk än min?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback