Saknar redan mina muppar

Gaah varför ska det vara en tidsskillnad på 5 timmar mellan Sverige och Dominikanska för? Jag har sovit sjukt dåligt inatt och varför sjukt trött idag. Snälla snälla snälla säg att jag kommer kunna sova ikväll, jag ska nämligen jobba i morgon och då vill jag helst känna mig lite mer utvilad än vad jag gjort i helgen.
Släkten har iaf lämnat huset så nu drar vi iväg till Dan om en stund. Hehe det är lite sjukt faktiskt, vi har varit med varandra 24/7 i 16 dagar och ändå är vi inte trötta på varandra. Jag saknar dem allihopa faktiskt! hihi


miss it!!!

Kommentarer
Postat av: elin

ja har ingen aning när den blir klart :) men snart hoppas jag ;) hhihi

2011-03-20 @ 19:49:35
URL: http://elinsaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback