Jag kom precis på att jag inte varit inne på facebook på hela dagen..

Kvällen blev inte riktigt som jag hade planerat. Jag är fortfarande lite borta i huvudet efter resan (haha gud vad jag tjatar) så jag hade tagit fel på veckorna och kom till en tom lokal utan sångpedagog. Men efter ett telefonsamtal så var jag med på noterna igen, det är ju nästa vecka min lektion är! Suck jag blir så trött på mig själv ibland.

Så istället spenderades kvällen hos familjen då lilla Frida fyller år idag. Har ni tänkt på hur kul det bara är att sitta och prata vid ett köksbord? Munnen gick iaf i ett på oss allihopa och det blev mycket skratt, som vanligt. hehe
Nu blir det te och nybakat bröd tills kvällsmat, sen ska jag nog lägga mig med min bok. Det kunde ni aldrig listat ut va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback