Godmorgon Sverige!

Det var inte kul att vakna i morse, jag visste inte vart jag var först. För det första var det tyst (vår AC lät ju alltid lite), täcket var alldeles för tjockt (där hade man endast ett lakan), sängen var något för mjukt och så var det alldeles för kallt. Så när jag slog upp ögonen så insåg jag att jag faktiskt var hemma..

Den här resan är verkligen varit den bästa i hela mitt liv, jag ångrar det inte en sekund. Den långa resan dit och hem skulle jag göra om och om igen bara för att få uppleva det jag gjort igen. Dagarna bokstavligen bara flög fram, man hade aldrig koll på vad klockan var för det var bara onödigt, det var supertrevlig personal, god mat, goda drinkar, strålande solsken, varmt, kvällsshower, bra billig shopping, god glass och mycket mer.
Jag kan inte beskriva med ord hur det har varit och hur jag har känt. Jag har aldrig varit så ostressad i hela mitt liv, jag tänkte nästan inte på hemma en enda gång. Det här är de 2 bästa veckorna i mitt liv och jag började nästan gråta när jag tänkte på att vi skulle åka därifrån.
Det enda jag egentligen har saknat är matlust. Jag hade nämligen magkramper hela semestern så jag har nästan inte ätit någonting. Men allt har ju både en fram och baksida, nu gick jag ner istället för upp på resan.

Men det här är inte sista resan vi gör, det är bara början på väldigt många. Lovi och jag pratar redan om typ Indien nästa år. ;) hehe vi får väl se.


sen blev jag inte så brun som jag hoppats på.. men jag tänkte inte på att jag inte hade någon grundfärg alls när jag kom dit och att det var så varmt i solen (40-50 grader) att jag skulle spendera halva dagarna i skuggan.. men men nu har jag grundfärg till sommaren. :D

Kommentarer
Postat av: Micke

Nu är jag avis, jag vill också vara brun! :(

2011-03-19 @ 16:27:26
Postat av: elin

gud vad brun du är :D alltså jag vet inte om jag vill träffa er för jag kommer se ut som en spöke :D

2011-03-20 @ 00:50:56
URL: http://elinsaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback