Emma var är du?

Jag tror inte att jag kommit in i bloggandet än så jag ber om ursäkt att jag uppdaterar så fruktansvärt dålig.
Men jag försöker landa i vardagen och idag har jag nog ändå lyckats ganska bra. Jag sov hyfsat i natt så jag hoppas det fortsätter såhär så jag kan sova igen lite forlorade timmar..

Igår stod jag och Petra i Kenya second hand butiken och vi fick faktiskt lite sålt, good work!
Sen var det kul att träffa henne igen för det var länge sen. Dock så kändes ju tiden i Dominikanska bara som ett par dagar för mig så det känns inte som det var så länge sen jag träffade någon.. Men det är alltid lika kul att träfdfa sina vänner oavsett! :D
På kvällen sen åkte Anton och jag bort till kusinerna och jag fick en haircut. Det var välbehövligt efter att ha blonderat håret och badat i saltvatten i 2 veckor. Så nu är håret friskt och fint igen.


en mysitisk bild som Petra tog på mig. haha

Så vad händer ikväll? Jo om någon timme så ska jag till sångpedagogen igen efter 6 veckor. Det har varit lov och lite annat i vägen så jag har haft ett långt uppehåll. Hjälp var det verkligen så länge sen? Tiden går så sjukt fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback