Dag 7 - Min bästa vän

Det är helt omöjligt för mig att välja en bästa vän för jag har en massa bästa vänner. Johanna, Lovi, Hanna, Anton, Emelie, Jennie, Danne & Elin är väl ändå de närmaste jag har. Men sen har jag ju Petra och Anna som jag kommit närmre sen vi startade Acabellas. Som sagt hur ska jag kunna välja bara en av de här underbara människorna?
Jag kan säga såhär att jag har en massa bästa vänner och det de finns alltid till hands. De finns där när jag behöver dem och ja de är helt enkelt de bästa i hela världen! Jag är lyckligt lottad som har så många bästa vänner.





Kommentarer
Postat av: elin

och vi är lyckliga som har dig :) <3

2011-03-09 @ 14:36:08
URL: http://elinsaanum.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag älskar dig <3

2011-03-09 @ 18:21:00
Postat av: Emelie

Söt du är emma :) tur att vi har dig : P

2011-03-09 @ 19:15:04
Postat av: Johanna

Vem har sagt att man bara kan ha en bästa vän?

Det är ännu bättre med fler nära bästa vänner som finns där i 'nöd och lust'.<3

Älskar dig EmmaPemma och tack för att du finns i mitt liv. <333

2011-03-11 @ 12:14:12
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback