Dag 11 - Mina syskon

Som ni alla säkert vet så har jag en bror som heter Anton. Det skiljer exakt 1 år och 1 vecka mellan oss och folk tror praktiskt taget att vi är tvillingar. Vi är vekrligen som helan och halvan. Är man kompis med mig får man Anton på köpet och tvärtom. Anton är verkligen världens bästa. Inte bara världens bästa bror utan också världen bästa vän. Hur många syskon umgås egentligen som vänner? Vad jag vet så är det inte många, men Anton och jag är lite sällsynta. Hihi vi är unika och tillsammans är vi oslagbara.

Jag är så stolt över honom att han ska bli modell och allt nu. Stolt och avundsjuk för Anton alltid kommer vara storebror och lite bättre. Men det är väl så det ska vara? Man ska se upp till de äldre.
Jag älskar dig Antonfjanton!


bara för att du är så sjukt snygg på den här bilden Anton!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla gumman du är precis lika bra som din bror , och man ska aldrig jämföra sig med någon annan . Vi har verkligen fått två underbara barn som vi är väldigt stolta över . Inte bara för att ni är så söta utan för att ni också är så fina på insidan <3<3

2011-03-13 @ 14:33:06
Postat av: Therese

o han har världens bästa lillasyster :)

2011-03-13 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback