Bad memory (och då syftar jag inte bara på mig själv)

Nä vet ni vad, med en dator som är nästan helt full av bilder så går det inte att klippa ihop en film.. Datorn pallar helt enkelt inte för den är så full så filmerna hackar i programmet.. Så nu har jag ägnat snart en timma åt att ta bort en massa bilder. Det går sakta med säkert och hittills har jag lyckats ta bort typ 11 GB men nu orkar jag inte mer. Jag får fortsätta någon annan dag helt enkelt. ;)

I morgon visar jag er mina fina shoppingfynd, det har öppnat en ny affär i Linköping som är en av mina favoriter när man åker till typ Stockholm eller Göteborg. Gissa om jag blev glad? Mer om det i morgon.
Natti natti!


tänk vad bra det skulle vara om man kunde rensa ut allt onödigt man har i hjärnan. typ onödiga tankar och annat som egentligen inte spelar någon roll. vilken plats man skulle ha för alla nya tankar då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback