Äntligen fredag, äntligen helg, äntligen (snart) Eskilstuna! :D

Åh den här dagen har känts som om den varit 1000 år lång och nu när jag suttit ner i någon timma så har jag blivit väldigt trött.. Men dagen är inte slut än för ikväll ska jag till Tim med massa kompisar. Sen så måste jag packa också för i morgon drar jag och Petra till Eskilstuna för att träffa en massa musikalkompisar. För er nya läsare så var jag i sommras på ett musikalläger i Kalmar i en vecka och hittade vänner för livet. Sen dess har vi setts 2 gånger så i morgon blir det en tredje gång. Wiie jag har längtat så mycket och tänk att det är i morgon, tiden går verkligen fort! :D

Som ni förstår så kommer jag då inte ha tillgång till dator på hela helgen, men det kommer komma någon mobilblogg sen har jag gjort 2 tidsinsälld inlägg som kommer komma upp!


en bild från numret popular

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback