Midsommar är bäst!

Herregud vilket drag det blev här ute igårkväll på mig Anton, Marcus och Alex. Haha vi dansade tills benen inte bar oss längre och jag såg nu att det finns ett x antal filmer på min kamera. Jag måste gå igenom dem och kolla vad vi hittade på igår på dansgolvet egentligen. HAHA

Dagen blev iaf sjukt roligt precis som vanligt, midsommar är fasen den roligaste högtiden.
Dagen var fylld med mat, tårta, 5-kamp, tipspromenad, dans, sång, bränboll, midsommarstång och mykt mer. På tal och midsommarstång.. Vi gjorde aldrig klart den så det får vi ta och göra idag. Hehe


midsommar fin med strassstenar, lockigt hår och korallfärgad klänning.


alla muppar


jag med mina snygga kompisar marcus och alex


Julia och Kenny


här ska det fixas midsommarstång


blommor måste man ha


julia plockade för fullt




titta så vackert


högt upp i luften


dekoration av tårtan


då vi hade ett överflöd av jordgubbar så tryckte vi på så mykt som vi bara kunde. (det här är dock bara den "lilla" tårtan)


dans






vi avslutar med en bild då vi dansar små grodorna.. hahah

Nu har vi precis ätit brunch och ska spela skip-bo. Det blir att gå ner till sjön för att ta årets första dopp sen! mohaha

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

härliga bilder =)

2011-06-27 @ 19:10:15
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback