Ingen bra idé

Nä det var ingen bra idé alls att ge sig iväg till Stockholm på eftermiddagen igår. Vi hade räknat med att vara upp vid 17 ungefär men vi fastnade i en bilkö i typ 3 timmar så vi kom upp vid ca 19 istället. Så vi fick träffa Michael och Evelina i ca 3,5 timmar innan vi var tvungna att åka hem igen. Då har några idioter stängt av E4:an så vi får åka ngn omväg. Vi kom iaf hem vid typ 2 i natt någon gång och jag åkte till jobbet 07.10 idag.

Som tur var har jag inte varit så trött då jag inte sovit så mykt, det kommer bli värre i morgon!
Det var iaf kul att få träffa mupparna en stund, men nästa gång så blir det lite mer planerat och övernattning. hehe


vi åt thaimat när vi kom fram


Mike tog suchi och var tydligen nöjd med det. Själv så vågar jag inte ens smaka det då skaldjur och fisk är det värsta jag vet.

Men tack iaf för att vi fick komma och våldgästa ett par timmar hos er igår Mike och Evelina!! :D


Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

jaa fan vad inpulsivt!!hahah!

Men lite kul va det ju! ;)



Btw suchi är SJUKT ÄCKLIGT!

2011-06-13 @ 22:56:19
URL: http://www.antonhallberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback