hemma från picknick med min prins..

.. för Viktor var ju faktiskt min balprins när vi dansade bal för 3 år sedan. Hihi för vi alla är prinsessor över dagen och får därmed låna varsin prins.

haha nog om allt prins tjat. Viktor och jag hade som sagt picknick idag i stan och det var supermysigt. Vi hade självklart jordgubbar och Viktor hade med en påse godis också. Vi har ju som sagt knappt sets de senaste åren så vi hade mykt att ta igen!!
Nu ska jag ut till stugan och sova över, wiiie jag ska bada för första gången i år. Nu får jag inte fega ur.


hehe en 3 år gammal bild, så små och oskyldiga vi var här!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var det kul ??

Var det varmt i vattnet sen ?? =)

KAn inte jag få komma ut till stugan snart ?? Och så måste vi sova i husvagnen =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=) Kraaam

2011-06-28 @ 20:21:27
URL: http://sotispandan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Var det kul ??

Var det varmt i vattnet sen ?? =)

KAn inte jag få komma ut till stugan snart ?? Och så måste vi sova i husvagnen =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=) Kraaam

2011-06-28 @ 20:24:17
URL: http://sotispandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback