Emma är bäst

Idag har jag införskaffat mig ett par brillor. Eller egentligen inte då jag bara beställt dom och får dem om 1,5-2 veckor. Det blir iaf ett par svarta bågar, inte för mykt men inte heller för lite.
Jag har också gjort mina första fickparkeringar idag och backparkeringar idag och det gick faktiskt riktigt bra. Det var mykt enklare än vad jag trodde att det skulle vara. Pappa och grannen körde upp 2 bilar här på gatan så trixade vi och till sist gick det som en dans. :D

Nu ska jag läsa i körkortsteoriboken, isch så tråkigt men måste man så måste man..


en supersnygg bild på mig från julafton 2007, här ska jag precis övningsköra för första gången ever.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja Emma du är bäst<3 Ha en underbar Midsommar och hälsa familjen<3

2011-06-23 @ 09:43:28
URL: http://frukimmegren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback