Breaking Dawn

Bara för att så måste jag lägga upp Breaking Dawn-trailern. Det är ju ändå några av mina absoluta favoritböcker. Synd bara att filmerna är så dåliga att man vill gråta. Dock tror jag inte man kan göra en film som skilldrar böcker fyllda av så starka känslor speciellt bra. Det finns för mycket tankar som man inte får med i en film.

Det roliga är att hur mykt jag än ogillar filmerna så kommer jag vilja se premiären. hehe men hoppas den är snäppet bättre än eclipse, isf kanske den är helt okej ändå..


Kommentarer
Postat av: Petra

Korkat att de avslöjar så pass mycket av det som händer. I slutet av traliern menar jag. Det förstör ju för alla som inte läst böckerna...

2011-06-08 @ 08:01:28
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback