Yeasterday

Och vad hände igår då? Först åkte jag hem med Hanna från Västervik och gjorde direkt en provsminkning inför en brudtärnesminkning som jag ska göra nästa lördag. Det gick faktiskt bra, en väldigt lättsminkad tjej med andra ord. Vid tvåtiden så åkte vi till morfar för att fira hans födelsedag, det bjöds på en massa smörgåstårta och fika och jag blev så mätt att jag inte kunde äta någon kvällsmat sen. Haha

På kvällen blev det party hos Danman och det var riktigt trevligt, vi spelade pyramiden, pratade en massa me jag saknade faktiskt dansgolvet. Folk var lite off där igår.. ;)


Matilda, Linus och jag hos morfar!


chill i soffan, de 2 mupparna gömmer sig för kameran




fina Jennie och Hanna


Viktor suprisade och dök upp


det kom ett par fjortisar senare också..


jag tror att det räcker med bilder nu för resten är inte till för allmänheten! haha

På natten gick Hanna och jag hem till henne och tittade på pretty little liars och sov sen som 2 små barn ända till klockan 11 idag, skönt! Tack för en rolig kväll allihopa!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback