Out of the light like a star like a hero

Sådär ja, nu är åskovädret över och jag är hemma efter en sjukt rolig helg. Det är nog bäst att ta det här från början. I fredags åkte jag som sagt till Västervik för att hälsa på honeyponey och hennes föräldrar!! Det är verkligen supermysigt där nere och de är så snälla som låter mig komma ner och bo med dem. :)


vi började med att blanda oss varsin god drink, red gold+fruktsoda =mykt gott


sen gjorde Anita en sommarsallad


vi fortsatte med att måla naglarna, snygga lack va?


Anita och Leif följde med oss upp och kollade på kvällsshowen, dock var 2 av artisterna tillfälligt utbytta så det var inte alls lika bra även fast de också var superduktiga!


och så en bild på mig och Honeyponey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback