Tjejmys x2!

Jag hade en supermysig dag igår!! Först jobbade jag hela dagen och efter det tog Lovi och jag bussen hem tillsammans och åkte direkt till Nattis där vi lagade tacos. Mums det var supergott och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Tjejträffar är verkligen bäst, man pratar om sånt som man behöver prata om med sina vänner så efteråt känns alltind en smula bättre!
Vid halv 9 blev jag upplockad av Honeyponey och hade nästa tjejkväll hemma hos henne med Jennie också. Vi såg på film My back up plan (haha sjuk film men bra) och så åt vi marrängswitch (jag kan inte stava) och popcorn.

Jag är så himla glad att jag har så många underbara vänner, ni är bäst och jag älskar er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback