I think he has a thing for me

Jaha nu är vi hemma igen efter ett underbart dygn nere i Västervik hos Hanna och hennes föräldrar. Igår hade vi det supertrevligt i förtältet med lite drinkar, god mat och trevligt sällskap. Efter det drog vi upp till kvällsshowen och ShowU var kvar (sång och dansgruppen som var där förra veckan) och Mike (som bar upp mig på scenen) kände igen mig och talat glatt om för hela publiken att han bar upp mig på scenen förra veckan. Haha

Idag har vi förutom ett kort besök på lager 157 bara slappat och kollat några avsnitt av Pretty little liars.
Västervik är bäst!


allting började med en skumpig cykeltur, det är konstigt att jag inte har ondare i rumpan idag..


här sitter vi helnöjda med varsin cider och lyssnar på ShowU!


någonstans mellan alla sångnummer fick jag för mig om att stoppa huvudet i min nya väska..


Hanna och jag hittade historiens "finaste" klänningar och kände att vi var tvungna att prova dem.

Nu är det mys med Anna och mina busungar som står på schemat.
I morgon börjat jobbet på allvar, 9 timmar om dagen utan rast. Tänk på pengarna nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback