Dubbelbröllop.

Yes dagen har börjat bra förutom att jag vaknade vid 5 i morse av att jag mådde illa och hade magvärk. Usch trodde först att det var magsjuka men när jag väl kom upp och fått i mig ett knäckebröd så blev det bättre. Börjar misstänka att det är magkatarr på gång, men men det är ju lite av en vardag för mig.. suck.

Aja Lina och Andreas hämtade mig här hemma och så drog vi iväg till stan. De var supergulliga och skjutsade mig till Nathalie i Linköping och efter mykt om och men så hittade jag dit. Haha Iaf Nathalie blev superfin, en väldigt naturlig sminkning som passade henne superbra! Lägger upp bilder snart.. ;)
Om någon timma så ska jag iväg och jobba på nästa bröllop som servitris tillsammans med Anton, Lovi och Hanna. Wiie det ska bli superkul. När vi blir klara (sent antagligen) så drar vi till stugan där grabbsen är för att mys och sova över.



hihi de här två galningarna passar verkligen perfekt ihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback