Acabelllas is back for the summer

Idag fick jag äntligen träffa Anna och Petra igen. Det var så länge sen vi träffades då alla har varit iväg på egna äventyr den senaste tiden. Det hela blev ännu bättre då vi såg en film som Kristina klippt ihop från muskikallägret och alla våra återträffar. Det var så man fick tårar i ögonen och jag började sakna alla ännu mer än innan.
Nu vill jag bara ha hit alla så vi kan umgås!!

Petra hade också försökt måla av mig (jag har fått höra att det är väldigt svårt) men jag tyckte hon har målat mig jättefint. Mycket finare än vad jag är på riktigt. Hihi min personlighet har hon iaf fått med på bild, en mikrofon i handen, lång rosa klänning och ett leende på läpparna. Dock är inte teckningen klar än men jag älskar den redan.

visst är hon duktig?

Nu måste jag packa, åker till Västervik om några minuter. Jag tar med min datorn så jag kan blogga.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback