The gut girls.

Jag skulle kunna skriva så mycket tråkigt här men jag väljer faktiskt att bara skriva det som har varit bra med dagen. 

Efter ett par tagningar så lyckades vi få till filmen som Adrian och Mike (våra budies från dokumentär) ska skicka in till en tävling. Det hela är en "frysfilm" och görs i en och samma tagning. Det går ut på att Tobbe går en runda i skolan och sedan ut till busshållplatsen, på vägen möter hon alla oss och för varje person så är det ett frys. Det betyder att om någon tappar bort sig, ramlar, eller klantar sig så måste man ta om hela filmen. Men jag tror det kommer bli grymt! 
 
Nu ikväll hade vi också vår öppna repetition, ett litet minigenrep kan man säga. Och förutom att jag glömde texten på de 3 sista raderna i epiloglåten (som jag och Robin hade solo på) så gick det bra. Alla tyckte vi var duktiga och Tohmas vår ordinarie teaterlärare var och tittade och var jätteimponerad, KUL! 
 
Aee dags att kolla film en stund, orkar troligtvis inte titta hela men bara för att biosalongen ligger 3 rum ifrån mitt så kan jag gå bort en stund (lyx!). 
 
fina vänner efter vår öppna repetition! 
 
Trackback