This is me today

Godmorgon mina vänner!
Vad kul att så många reagerade på mitt "vart-är-alla-kommentarer-inlägg", nu har jag redan fått mer än vad jag brukar få på en vecka. Hihi ni är bäst! Humöret är lite extra på topp för vädret är underbart även idag.
Dock så ska jag nu in till stan för ett möte med tandläkaren som ska göra operationen på min ena framtand den 12 januari. Jag ska bli sövd och därmed måste jag träffa han innan.
För er som är nya här på bloggen så slog jag ut mina tänder när jag gick i sexan. Det medförde en hel del problem, jag får t.ex. aldrig bita med mina framtänder. Det är ett handikapp i sig men jag är så van att jag inte tänker på det längre. Jag har också rotfyllt dem 2 ggr. Nu ska jag göra en operation för att den ena tanden håller på att lossna. Blä ibland önskar jag att jag hade löständer. Eftersom jag är livrädd för tandläkaren så gör det inte saken mycket bättre heller.

Men vi håller tummarna för att det ska gå bra!
Här kommer lite egopictures.







Vi hörs sen när jag kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback